↑ ↓
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
Dismiss Notice
Helló Vendég! Az újonnan regisztrált felhasználóinknak önállóan kell elvégezniük a regisztráció véglegesítését, a kiküldött email-ben kapott linken keresztül! (Ellenőrizzétek a levélszemét mappát is)!

Hungary Map - Segítségkérő topik ( http://hm.restacar.hu )

BmwMAN 2017 Nov 13

Téma állapota:
A téma zárt, itt nincs lehetőség válaszadásra.
  1. indian56

    indian56 Adminisztrátor Személyzet Tagja ADMIN MODERÁTOR RestaCar™

    Blogbejegyzések:
    0
    Csatlakozott:
    2017 Szept 2
    Hozzászólások:
    409
    Kedvelik:
    518
    Nemtetszések:
    0
    Eredmények:
    93
    Nem:
    Férfi
    Hely:
    Pécs
    Szia!

    Ennek 1000 oka lehet, de a napló (game.log.txt) nélkül semmi érdemlegeset nem tudunk mondani!
  2. Frenchy

    Frenchy Regisztrált

    Blogbejegyzések:
    0
    Csatlakozott:
    2018 Jan 10
    Hozzászólások:
    6
    Kedvelik:
    4
    Nemtetszések:
    0
    Eredmények:
    3
    Nem:
    Férfi
    Hely:
    Auxerre FRANCE
    Sajnálom, hogy a Magyarország térkép már nem valós időben van! ez normális? Köszönjük a választ
    Üdvözlettel
  3. Marko76

    Marko76 Regisztrált

    Blogbejegyzések:
    0
    Csatlakozott:
    2017 Okt 17
    Hozzászólások:
    213
    Kedvelik:
    88
    Nemtetszések:
    0
    Eredmények:
    28
    Nem:
    Férfi
    Hely:
    Kalocsa
    Sose volt valós időben, 1:3 az arány.
  4. BmwMAN

    BmwMAN Vendég

    Blogbejegyzések:
    0
    Szerintem arra gondolt Frenchy, hogy rég volt frissítés ahhoz képest, mikor még 2-3-4-5 havonta kijött egy új terület. Ha jól emlékszem...
  5. Frenchy

    Frenchy Regisztrált

    Blogbejegyzések:
    0
    Csatlakozott:
    2018 Jan 10
    Hozzászólások:
    6
    Kedvelik:
    4
    Nemtetszések:
    0
    Eredmények:
    3
    Nem:
    Férfi
    Hely:
    Auxerre FRANCE
    J'ai été enregistré il y a longtemps sur l'ancien forum et
    Je me souviens d'une époque où la "Carte de Hongrie" était réelle !!! dommage qu'il ne soit plus ....;)
    Módosítva: 2018 Jan 12
    Marko76 kedveli.
  6. Daisy Lonestar

    Daisy Lonestar Regisztrált

    Blogbejegyzések:
    0
    Csatlakozott:
    2017 Okt 15
    Hozzászólások:
    36
    Kedvelik:
    20
    Nemtetszések:
    0
    Eredmények:
    8
    Nem:
    Foglalkozás:
    Álmodozó
    Hely:
    Budapest
    If you mean it don't exist, no worries, it is just available in a different download place:
    http://hungary.restacar.hu/

    It is also still developed just slower than in the past. :)
    Marko76 kedveli.
  7. Frenchy

    Frenchy Regisztrált

    Blogbejegyzések:
    0
    Csatlakozott:
    2018 Jan 10
    Hozzászólások:
    6
    Kedvelik:
    4
    Nemtetszések:
    0
    Eredmények:
    3
    Nem:
    Férfi
    Hely:
    Auxerre FRANCE
    Merci !! Je conduis déjà sur cette carte .. ;)
    Marko76 és Daisy Lonestar kedvelik.
  8. ottóka

    ottóka Regisztrált

    Blogbejegyzések:
    0
    Csatlakozott:
    2017 Okt 14
    Hozzászólások:
    19
    Kedvelik:
    12
    Nemtetszések:
    0
    Eredmények:
    3
    Nem:
    Férfi
    Hely:
    világban
    Szép estét mindenkinek! Hát nagyon rég volt már új szakasz, jó volt akkoriban betévedni, de csak lesz már valami......
  9. tbgtbg

    tbgtbg Regisztrált

    Blogbejegyzések:
    0
    Csatlakozott:
    2017 Okt 14
    Hozzászólások:
    76
    Kedvelik:
    448
    Nemtetszések:
    0
    Eredmények:
    53
    Nem:
    Férfi
    Hely:
    Serbia
    Houston we have problems! :D
    A small joke when a new Hungarian map update will come out?
    I have a problem, see what printed in the "game.log".
    1. Game version: 1.30.2.6s
    2. Operating System: Windows 10 Pro x64
    3. Display Adapter: Nvidia GeForce GTX 650
    4. RAM: 16Gb
    Thanks for your reply.
  10. Boxer

    Boxer Tulajdonos Személyzet Tagja ADMIN MODERÁTOR RestaCar™

    Blogbejegyzések:
    0
    Csatlakozott:
    2017 Szept 1
    Hozzászólások:
    171
    Kedvelik:
    127
    Nemtetszések:
    0
    Eredmények:
    43
    Nem:
    Férfi
    Hely:
    Balassagyarmat
    Helló emberek.

    Akkor egy kicsit a belső munkálatokról és, hogy miért tűnik úgy, hogy áll a fejlesztés.

    A hétvégén, pontosabban szombaton este beszélgettem Frank007 barátunkkal telefonon (mert úgy szoktuk...), és a szokásos dolgaink mellett azt is megbeszéltük, hogy mitől ült le a Hungary Map projekt. Na kérem... egy kezemen meg tudom számolni, hogy mennyi ember tevékenykedik rajta. Az a pár ember specifikus dolgokat végeztek, végeznek el rajta, és így vagy úgy, de összefüggésben van mindegyikőjük munkája a másikéval.
    • Van aki (gumikacsa) modellez, és szerintem ezért engem utálhat a legjobban, mert olyan ötletekkel bombáztam őt, hogy őszintén bevallom, álmomban sem gondoltam volna, hogy rákerülnek a pályára, pláne ilyen profi színvonallal. (Vasúti átjáró, vasúti felső vezeték tartó oszlopok, fixen telepített traffipax kapuk (erről 1-2 képet is adok), hogy csak néhányat említsek, amik már visszaköszönnek a játékban). A háromlábú nem tudom, hogy kinek az érdeme...
    • Retoucher szó szerint több száz modellt készített, amik mellett akár el is suhanhatunk úgy, hogy észre sem vesszük, pedig jó pár rajta van már a pályán, viszont sokkal több még nincs. Az ok elég egyszerű. A modelleket és a movereket egyesével kell a pályára helyezni, hacsak nem egy prefabon vannak előre elhelyezve. És ezen van a hangsúly. A prefabok hiánya jelenleg a legnagyobb gond. Frank nem szeretne több száz vagy ezer modellt egyesével lepakolni, mert amikor a prefabok elkészülnek, amúgy is lekerülnének, a korábban lerakottakat meg szedhetné vissza. (A prefabokon ne csak az útkereszteződésekre és csomópontokra gondoljatok, hanem komplett település részekre is). Nincs újjal mutogatás a másikra, hisz senki sem főállásban végzi azt a tevékenységet, amivel szebbé vagy életszerűbbé teszi Frank a pályát. Prefabokkal kapcsolatban még írok később.
    • Térjünk ki a teszterekre, akik a verziókövetési tapaszok megjelenése előtt keresik meg a hibákat, és jelentik azt indiánnak. Rengeteg óra furikázás a semmiért és a hibák megtalálásáért. Szinte már kilóra lehet mérni a rengeteg stream-elt órák számát, amiket Lecso, Sólyom66, Nedi, Gyurci és jómagam produkáltunk, hogy első kézből láthassátok a közelgő funkcionális újításokat amik bár új területet nem nyitnak, de a játékélményen nagyot rúgnak.
    • És ha már szóba került indián, szerintem nyugodtan megemelhetjük kollektívan a kalapunkat előtte, hiszen a hivatalos javítócsomagok megjelenését követően neki köszönhetjük a kompatibilitási hotfixeket, hogy mozgásra bírt (és készített) olyan modelleket, amik mozgás nélkül elég bugyután hatnának, esetleg a HQ modellek poligonszámát merevlemez-barát méretűre csökkentette, hogy amikor a kötött pályás moverek AI-ként jelentek meg a játékban, szinte nem is gondolkodott rajta, hogy a sárga villamosok velünk együtt szeljék a habokat a Hungária körúton... egy kicsit elkalandoztam más vizekre... már a kompokon jár az eszem... :) Szóval van vele neki is elég munkája.
    És itt ismét visszakanyarodnék a prefabokhoz. Kb.: egy évvel ezelőtt, amikor Frank és jómagam egy ütemtervet hoztunk létre a pálya bővítésére vonatkozólag (milyen irányokban, mennyi új településsel...stb.) 2 maximum 3 hónapra dotáltuk a frissítéseket, viszont feltétele volt már akkor is a prefabok megléte. Csak így tudná Frank kivitelezni az új területek rendszeres, ütemszerű megjelenését. A szükséges prefabok "terveit" Frank és indián egyeztették, és indián el is kezdte gyártani azokat, de a legszükségesebb is közel száz darabot jelent, és úgy, hogy csak egy ember csinálja, még jó pár más dolog mellett, így azért már egészen más a gyerek fekvése. Lehet volt már róla szó, de nem restellem itt és most felkérni a nagyérdemű publikumot, hogy aki készített már bármit is saját kezűleg a játékhoz, az ne legyen rest, és vegye fel a kapcsolatot indian56 csapattársunkkal. Ő fog tudni konkrét feladatokat adni / kiosztani, hogy mikre lenne szüksége, hogy fel tudjuk gyorsítani a szekeret. Mellékesen jegyezném meg, hogy a Blender (szerk. indian56: és természetesen a ZModeler3 is) alapból támogatja az SCS féle prefabok létrehozását és integrálását.

    Márciustól ismét valamivel több időt tud majd Frank az ÉPÍTÉSRE szánni (persze továbbra is csak a szabadidejéből). Tehát ha a közösség úgy szeretné, hogy beinduljon a dolog és rendszeresen frissüljön újabb területekkel is a pálya, akkor csak annyi a feladatotok, hogy kutassátok fel nekünk azokat az embereket, akik ténylegesen hozzá tudnak adni a pályához valami pluszt, mert sajnos az együttérzéssel és jókívánságokkal tele van a padlásunk, mindannyiunké. Azokból már nem kérünk többet.

    Kezdem én az első lépéssel. Célirányos felhívás ZoCi felé!
    A facebook csoportodban kellene felhajtani azt az embert (embereket), aki érti és tudja is mi az a prefab, esetleg még kompetenciája is lenne benne. Csak nézz szét a posztok között, hogy ki, mivel szúrja ki állandóan a többiek szemét... Na őt kell elkapnod a cél érdekében! :D
    Köszönöm!

    És köszönöm, hogy végig olvastad ezt a posztot. Ja, és még valami... Mivel nem beszélek "külföldiül",... ezért ha valamelyik külhoni tagunk (pl.: tbgtbg, Frenchy...) kérdéssel fordulna hozzánk, akkor továbbra is segítsetek nekik, hogy Ők is első kézből értesülhessenek az itt folyó dolgokról. Ezt is köszönöm... és most már megyek inni, mert kiszáradt a szám ennyi szövegelés után.

    Jók legyetek, és hajrá! A feladat adott! ;)

    Mellékletek:

  11. ZoCi

    ZoCi Regisztrált

    Blogbejegyzések:
    0
    Csatlakozott:
    2017 Nov 18
    Hozzászólások:
    44
    Kedvelik:
    288
    Nemtetszések:
    1
    Eredmények:
    53
    Nem:
    Férfi
    Foglalkozás:
    Behajtó.
    Hely:
    Miskolc
    Szia Boxer!

    Megtisztelsz a kéréssel! Nagyon szívesen besegítek ezzel, illetve amivel tudok.
    PS-képek készítésében otthon vagyok, időm is van, ha kell beszállok.

    De. A FB csoportokról és amúgy alle cuzamme minden moddolással kapcsolatban.
    Az a tényállás és megállapításom, hogy a Magyar modderek eléggé el vannak bújva, illetve a ha elő is merészkednek maradandót nem alkotnak. (Vagy nem tudok róla, bocsánat)
    Több moddert felkerestem az évek során, ígéret volt, de munka sose. Megjegyzem, akinek nem inge...
    Ellenpélda, hogy van olyan aki időt, pénzt, családot leszámítva megvalósította a kérésemet.

    Az én kérésem pedig az, hogy kontaktoljunk, csináljunk csoportot, legyen “teszt feladat” amivel kiszűrjük azokat akik mellé beszéltek.
    Nem szeretek és nem szeretnék segget csinálni a számból. Több szem többet lát alapon ezzel is segítve a munkát.

    Régóta tervünk az oldboyZ customZ által egy frankó Magyar community-t létrehozni, de sajnos az 1bites-ek tábora csak nő.
    Az igényes, átgondolt munka pedig egyre kevesebb.

    Riszpekt a munkátokért, a sok sok beletolt munkaóráért!

    FB-n megtaláltok :) Hozzuk össze!
  12. ZoCi

    ZoCi Regisztrált

    Blogbejegyzések:
    0
    Csatlakozott:
    2017 Nov 18
    Hozzászólások:
    44
    Kedvelik:
    288
    Nemtetszések:
    1
    Eredmények:
    53
    Nem:
    Férfi
    Foglalkozás:
    Behajtó.
    Hely:
    Miskolc
    Illetve arról nem beszélve, hogy a community-ben erősen megy a copy üzemmód. Legyen akár egy kamion, egy festés, vagy az ablak felirat.

    Leleményesség, egyediség sajnos nem jellemző.
    Aki a def fájlban átír valami értéket, vagy mósosít valamit a hangon már moddernek érzi/hívja magát.
    A kreativitás, egyéni stílus kialakítása kihalóban van. Ezért javasolnám a csoport létrehozását és a megfelelő személy(ek) kiszűrését.
    Völgyi Sándor kedveli.
  13. indian56

    indian56 Adminisztrátor Személyzet Tagja ADMIN MODERÁTOR RestaCar™

    Blogbejegyzések:
    0
    Csatlakozott:
    2017 Szept 2
    Hozzászólások:
    409
    Kedvelik:
    518
    Nemtetszések:
    0
    Eredmények:
    93
    Nem:
    Férfi
    Hely:
    Pécs
    Sziasztok!

    Mint ahogy azt már többször is leírtam a "prefabok" készítésével kapcsolatban; attól ill. azoktól, akik besegítenének az elkészítésükbe, nem várom el még azt sem, hogy textúrával ellássák a modellt!
    Nekem az is NAGY segítség, ha a "nyers modell" elkészítésére nem nekem kell időt fordítani — a textúrázást és a "prefab" mappa (.ppd) felépítését én megcsinálom!
    Egymagamnak egy komplett prefab elkészítése, annak tesztelése, valamint javítása a helyes működés eléréséhez — a sok egyéb dolog mellett —, rengeteg időt vesz igénybe.

    Ha valaki már készített bármilyen modellt 3d-s modellező programmal, akkor egy "alap" prefab (esetünkben kereszteződésekről van szó) elkészítésére is képes, csupán azt kell megtanulnia, hogy az milyen elemekből épül fel (úttest, útpadka, felfestések, útburkolati jelek), amiket el kell készíteni, de ismétlem: nem kell textúrával ellátni!

    Minden segítséget megköszönünk — és természetesen az alkotó/k/ neve is bekerül a "description.txt" megfelelő csoportjába!
  14. Lenon

    Lenon Regisztrált

    Blogbejegyzések:
    0
    Csatlakozott:
    2018 Márc 1
    Hozzászólások:
    3
    Kedvelik:
    0
    Nemtetszések:
    0
    Eredmények:
    1
    Nem:
    Férfi
    Hely:
    Budapest
    Hali olyan kérdésem lenne, hogy mit csináljak, ha egy pályahiba miatt elakaadok/beszorulok? fölleg az a probléma, hogy többször, mikor hosszú szállítmányt viszek, több pótkocsi, túlméretes stb, ha be is szorulok, hívom az autómentőt, ami szépen kirak egy közeli város szervízében.

    A gond az, hogy a szervízből sem tudok elindulni, mert a korlátján kapásból fennakad a hosszú szerelvény :/
    illetve a telephelyeknél is van olyan, hogy nagyobb rakománynál nem lehet beállni a kívánt helyre raklapok miatt, és ha gyorsparkolást nyomok (enter) akkor mindenestül rárak a raklapok tetejére és összetörik a kamionom is.

    Ezekre valami megoldás? (azon kívül, hogy ne játszak vele?)
  15. BmwMAN

    BmwMAN Vendég

    Blogbejegyzések:
    0
    Igazából ez nem is pályahiba, hanem a Hungary Map még nincs felkészítve a túlméretes szállítmányokra. Az utolsó kiadáskor még se dupla, se túlméretes fuvarok nem voltak. Így annyit tehetsz, hogy nagyon megnézed mit vállalsz el, honnan-hová, vagy hanyagolod ezeket a fuvarokat. A dupla pótos szerelvények Közép - Európában nem mindenhogy engedélyezettek.

    Köszi Indi, helyesbítettem! :)
    Last edited by a moderator: 2018 Márc 6
    Lenon kedveli.
  16. indian56

    indian56 Adminisztrátor Személyzet Tagja ADMIN MODERÁTOR RestaCar™

    Blogbejegyzések:
    0
    Csatlakozott:
    2017 Szept 2
    Hozzászólások:
    409
    Kedvelik:
    518
    Nemtetszések:
    0
    Eredmények:
    93
    Nem:
    Férfi
    Hely:
    Pécs
    Egyetértek BmwMAN írásával — a "nem pályahibá"-t illetően!

    A dupla szerelvényekhez csak annyit tennék hozzá, hogy Európa területén is engedélyezettek mert ugye Skandinávia is Európa területe ;) —, és még nálunk is, max. 18.75 méter hosszúságig!
    (Ezen felül Skandináv részen különleges engedéllyel közlekedhetnek a Volvo és a Scania "alkatrész-szállító" kamionjai, meghatározott útvonalakon, ha jól emlékszem max 23 vagy 26 méter-es hosszúságig — de ezt nem tudom pontosan!)
  17. Gumikacsa

    Gumikacsa Regisztrált

    Blogbejegyzések:
    0
    Csatlakozott:
    2017 Okt 31
    Hozzászólások:
    86
    Kedvelik:
    72
    Nemtetszések:
    1
    Eredmények:
    18
    Nem:
    Férfi
    Foglalkozás:
    Közmunkás. Ja nem, oda sem feleltem meg.
    Hely:
    Karácsond
    Azt hiszem, 25,25m. Legjobb tudomásom szerint itthon is van (vagy csak volt) legaláb egy ilyen szerelvénye a Spar-nak
  18. xyber

    xyber Regisztrált

    Blogbejegyzések:
    0
    Csatlakozott:
    2018 Márc 11
    Hozzászólások:
    2
    Kedvelik:
    0
    Nemtetszések:
    0
    Eredmények:
    1
    Nem:
    Férfi
    Hely:
    Szeged
  19. BmwMAN

    BmwMAN Vendég

    Blogbejegyzések:
    0
  20. Xcsad0817

    Xcsad0817 Regisztrált

    Blogbejegyzések:
    0
    Csatlakozott:
    2017 Okt 13
    Hozzászólások:
    1
    Kedvelik:
    0
    Nemtetszések:
    0
    Eredmények:
    1
    Nem:
    Férfi
    Hely:
    Tamási
    Hali srácok! Minap újra leszedtem a HunMapot, mert miért is ne. És kicsit északabbra merészkedtem Budapesttől. Az Útvonal Dunaújváros-Dorog volt. És Érdekes buggokat találtam Dorog közelében. https://www.flickr.com/photos/156085841@N04/? Itt az album a buggokrol (elvileg) légyszi nézzétek át! Köszi :)
Téma állapota:
A téma zárt, itt nincs lehetőség válaszadásra.

Az oldal megosztása